FINANSE

1. Garść informacji o rozliczaniu wszelkich form:
 
a) faktury VAT rozliczamy z danego miesiąca w tym samym miesiącu!
 
b) biwaki, rajdy, akcje zarobkowe i inne formy wyjazdowe zgłaszamy przez platformę biwakową: http://biwakihpnm.zhp.net.pl
 
c) akcje zarobkowe konsultujecie ze skarbnikiem hufca, przynajmniej 2 tygodnie wcześniej
 
d) biwaki zgłaszane powinny być 2 tygodnie wcześniej na platformie biwakowej
 
e) wszystkie formy wyjazdowe - np. wZlot, rajdy spoza hufca itd. powinny być zgłaszane do hufca razem z dołączoną deklaracją życia (tak jak przy biwaku)
 
f) wyjścia poza terenem zbiórki muszą być zgłaszane na maila hufca przynajmniej tydzień wcześniej
 
3. Szkolenie komendantów obozów
 
a) odbędzie się w Chorągwi 7 i 21 maja
 
b) czy oprócz tego odczuwacie potrzebę, by w hufcu odbyło się też takie szkolenie z wypełniania dokumentów? To często jest pomijane na tych szkoleniach chorągwianych. Poniżej ankieta - proszę wypełnić czy tak czy nie:
 
c) pojawi się również kalendarz HAL, który będzie zawierał terminy przedstawiania Skarbnikowi poszczególnych dokumentów dotyczących obozu/kolonii.
 
4. Proszę pamiętać o tym, że jeśli w danym terminie nie ma dyżuru, a macie jakieś faktury z danego miesiąca do rozliczenia lub biwaki czy inne sprawy, ja jestem dostępna dla Was i można się ze mną spotkać poza terminami dyżurów. 
Piszcie: joasia.kolanowska@gmail.com lub dzwońcie: 798-405-200.
Faktury po terminach nie będą przyjmowane, bo zawsze jest sposób na to, żeby daną rzecz rozliczyć :)
 

 

nasz fanpage

ciasteczka

hpnm.pl używa ciasteczek w celu dostarczenia jak najlepszych wrażeń z korzystania ze strony. Jeżeli nie wiesz, do czego służą i jak działają pliki cookies, zapoznaj się z tym artykułem z Wikipedii.

Ciasteczka możesz kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Jeżeli ustawienia zezwalają na użycie plików cookies oznacza to, że zgadzasz się na ich wykorzystanie przez stronę hpnm.pl